Tuesday, March 24, 2009

Miami auto-eri. NJoo, mõtlesin, et teen härradele headmeelt ja teen autoeri seeria, aga pärast esimest päeva harjus silm kõikide ferraride, mersude, jaguaride, hummerite, lambordziinide ja misiganes fäänside automarkidega, mida ma ei tea siin mainida ära ja kõik tundus justnagu loogiline...et eeee ma unustasin pildistada. Keni õpetussõnad velgede kohta kulusid ka marjaks ja ma tegin kokkuvõtliku järelduse et kõik veljed olid väga fäänsid.

See auto oli tegelt pärlmutterneoonkollane (krossimine on seda silmale pehmemaks teind, though) aga igaljuhul seal tänaval seistes pidi silmad välja kraapimasee on lihtsalt tore auto. Parkinud ka päris hästi. A kes teab, äkki tal oli silmadega mingi ongelma, nii et ärgem spekuleerigem (invamärk on igaljuhul omal kohal)
aaa NY-s pargiti autosid kahekordselt üksteise peale .. see oli ka alguses päris KHM, a no missa hädaga teed.

4 comments:

maili said...

njaa, autoeri sai váhemalt paar pilti. a kus on nudist? 40 doltsi eest friikaid söönud M.J.? hábelik algaja nudist lapimees? türgist párit plastiline kirurg? juudipoisid Tom ja Bob? kotisügaja Marv? Miki?vene fighter Zhenja? Serbia poisid Andrei ja Marco? Matthew Deari trofeed? paks neks Michael? Malcolm? Kenley? kus nad on,ma küsin? :)

maiken said...

määämää määälkoolm. maitea kus on :(

maili said...

Otsi üles! A neksust ei tulnud pilt válja? See, mispeale ta üles árkas? Ja kas sa oma uue digikaga tehtud pildid ka paned kuskile? :P
(kubjas olen. piits-piits!)

maiken said...

peaks jaa sinna maiknisse panema.. mul raal läks hulluks eile .. veits kriipi...